این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “هوش مصنوعی در بازاریابی ” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.
دانلود مقاله هوش مصنوعی در بازاریابی
ریال820.000
مشخصات مقاله | |
عنوان مقاله | هوش مصنوعی در بازاریابی |
فرمت مقاله | ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF) |
تعداد صفحات مقاله | 51 صفحه |
سایز متن مقاله | 14 |
فونت متن مقاله | بی نازنین |
رشته های مرتبط با این مقاله | مدیریت – مهندسی کامپیوتر |
گرایش های مرتبط با این مقاله | هوش مصنوعی – مدیریت بازاریابی – مدیریت بازرگانی – مهندسی نرم افزار – مدیریت کسب و کار MBA |
موضوعات | – |
منبع و رفرنس | دارد |
کد محصول | w2093 |
حجم فایل | 1Mb |
وضعیت | آماده خرید و دانلود |
فهرست مطالب مقاله |
چکیده 1- مقدمه 2- برداشتهای مصرف کننده 3- مقدمه ای بر هوش مصنوعی 4- چارچوبی برای درک هوش مصنوعی 5- نوع وظایف 6- هوش مصنوعی در روباتها 7- وضعیت فعلی و تکامل هوش مصنوعی 7-1- افق زمانی کوتاه و میان مدت 7-2- افق زمانی طولانی مدت 8- دستور کار تحقیقات آینده 9- هوش مصنوعی و استراتژی بازاریابی 10- هوش مصنوعی و رفتار مشتری 11- مسائل هوش مصنوعی و سیاستها 12- نتیجهگیری منابع |
بخشی از متن مقاله |
چکیده هوش مصنوعی (AI) یک فناوری، صنعت و زمینه مطالعاتی در حال رشد است. در حالی علاقه به کاربردهای آن در بازاریابی هنوز به طور گسترده تصویب نشده است، هوش مصنوعی برای تغییر در نحوه انجام بازاریابی پتانسیل فوق العاده ای را دارد. به همین ترتیب، هوش مصنوعی در بازاریابی یک موضوع مهم تحقیقاتی است. با تحلیل کاربردهای فعلی آن، موارد استفاده بالقوه آن در آینده نزدیک، نحوه اجرای آن و زمینههای بهبود آن، میتوانیم به درک سطح بالایی از پیامدهای بلند مدت هوش مصنوعی در بازاریابی دست یابیم. هوش مصنوعی برای ایجاد و توزیع ارزش در مشتریان، بهبود روشهای فعلی بازاریابی و همچنین روشهای کاملاً جدیدی را ارائه میدهد. به عنوان مثال تبلیغات برنامه ای و بازاریابی در شبکههای اجتماعی از طریق ادغام با هوش مصنوعی، دید جامع تری را از رفتار مشتری، تحلیلهای پیش بینی شده و بینش عمیق تر فراهم میکند. ابزارهای جدید بازاریابی مانند بیومتریک، صدا و رابطهای کاربری مکالمه روشهای جدیدی را برای ارزش افزوده مارکها و مصرف کنندگان ارائه میدهند. این نوآوریها همه ویژگیهای مشابهی نظیر شخصی سازی بیش از حد، هزینههای پربازده، تجارب مقیاس پذیر و بینش عمیق دارند. موضوعات مهمیوجود دارد که باید قبل از اجرای گسترده هوش مصنوعی مورد توجه قرار گیرد، از جمله پتانسیل سواستفاده از آن، تأثیرات آن بر تغییر شغل و خود فناوری. پیشرفت اخیر هوش مصنوعی در بازاریابی نشان دهنده این است که به زودی این فناوری توسط اکثریت شرکتها به کار گرفته میشود. پیامدهای طولانی مدت اجرای گسترده بسیار مهم است، زیرا یک صنعت مجهز به هوش مصنوعی در مجموعه مهارتهای مورد نیاز برای رشد، نحوه کار بازاریابان و مارکها و انتظارات مصرف کنندگان تغییرات اساسی ایجاد میکند. |
وضعیت هزینه | ویژه با هزینه |
---|