دانلود مقاله هدایت شارژ سریع وسایل نقلیه الکتریکی بر اساس داده های ترافیکی و سیستم های توان بی درنگ

ریال670.000

این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “هدایت شارژ سریع وسایل نقلیه الکتریکی بر اساس داده های ترافیکی و سیستم های توان بی درنگ” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.

 

مشخصات مقاله
عنوان مقاله هدایت شارژ سریع وسایل نقلیه الکتریکی بر اساس داده های ترافیکی و سیستم های توان بی درنگ
فرمت مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF)
تعداد صفحات مقاله 37 صفحه
سایز متن مقاله 14
فونت متن مقاله بی نازنین
رشته های مرتبط با این مقاله مکانیک – برق
گرایش های مرتبط با این مقاله مکانیک خودرو – الکترونیک و برق خودرو
موضوعات خودرو الکتریکی
منبع و رفرنس ندارد
کد محصول w2031
حجم فایل 1Mb
وضعیت آماده خرید و دانلود

 

فهرست مطالب مقاله
مقدمه
معرفی مختصر ITS
تعريف ITS
1- معرفي زيرسيستم ها و پروژه هاي ITS
رويكرد به ITS از ديدگاه حمل ونقل وترافيك وديدگاه مديريت شهري
مروري بر پيش نياز هاي لازم جهت شکل گيري سيستم ITS
طرح توپوگرافی
تطبيق قدرت خروجی مورد نياز مکانيکی با تنظيم قدرت ورودی الکتريکی
مصرف برق وسايل حمل و نقل
منابع تغذيه تك فاز
منابع تغذيه غير معمول انرژی در سيستمهای توزيع
انتقال برق به صورت جريان مستقيم با ولتاژ فشار قوی
يکسو سازی برای شارژ نمودن باطری
مبدل‌های کاهنده فرکانس سيکلوکانورتر

 

بخشی از متن مقاله

در طی سال های اخیر وسایل نقلیه الکتریکی توجه روز افزونی را به خود جلب کرده اند. با این حال شارژ روزانه این و سایل به خصوص شارژ سریع آن ها می تواند بر سیستم های قدرت به خصوص طی ساعات اوج مصرف تاثیر بگذارد و این تاثیر می تواند در مکان های کختلف با تغییر شرایط ترافیکی رخ دهد. برای حل این مسائل، ما اقدام به توصیف راهبرد هدایت تلفیقی با شارژ سریع می کنیم که هر دو شرایط ترافیکی و وضعیت شبکه های قدرت را در نظر می گیرد. این سیستم بر اساس سیستم حمل و نقل هوشمند بوده و دارای چهار ماژول است: مرکز کنترل سیستم توان، مرکز its، ایستگاه های شارژ و پایانه های وسایل نقلیه الکتریکی. PSCC ظرفیت شارژ موجود و ظرفیت شارژ ایستگاه را بر اساس داده های شبکه توان محاسبه کرده و نتایج را به ایستگاه های شارژ ارسال می کند. ایستگاه های شارژ تعیین کننده برنامه های شارژ بوده و بار و توان شارژ را برای وسایل نقلیه اینده براورد کرده و این داده ها را به مرکز ITS انتقال می دهند.بعد از دریافت داده های CPFE، و داده های ترافیک از مرکز ITS پایانه وسایل نقلیه، زمان کل را برای بار یا شارژ در ایستگاه های مختلف براورد می کند که شامل زمان رانندگی، زمان انتظار، و زمان شارژ. رانندگی این نتایج را مشاهده کرده و به ایستگاه شارژ متناظر با حداقل TTC می روند. طراحی مدولار سیستم ناوبری موجب کاهش انتقال داده ها ی شود که در نهایت حافظ امنیت و حریم خصوصی راننده است زیرا آن ها نوع ایستگاه شارژ را انتخاب می کنند و برای ارسال هر گونه داده به سیستم ITS لازم نمی باشند. نتایج شبیه سازی نشان دهنده امکان سنجی و عملی بودن روش پیشنهادی برای شرایط کاری مختلف برای شرایط ترافیک و سیستم توان است.
لغات کلیدی: بار، شبکه توزیع، وسایل نقلیه الکتریکی، کنترل ترافیکی
ACC ظرفیت شارژ موجود
CPFE توان شارژ برای وسایل نقلیه اینده
SCC ظرفیت شارژ ایستگاه
TTC زمان کل برای شارژ
بازه زمانی برای پیش بینی بار
1-مقدمه
با افزایش نگرانی در مورد پایداری منابع انرژی و تغییر اقلیم، توجه زیادی به وسایل نقلیه الکتریکی معطوف شده است. وسایل نقلیه الکتریکی طی رانندگی دارای آلودگی صفر بوده و از نظر انرژِِی نسبت به وسایل نقلیه سنتی کارامد تر می باشند. به علاوه، از طریق برخی تنظمیات منظم، بار های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی را می توان برای تلفیق و یکپارچه سازی منابع انرژی کارامد و کاهش انتشار کربن به اتمسفر مورد استقاده قرار داد.اگرچه وسایل نقلیه الکترونیکی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نگرفته اند انتظار می رود خود بخش لاینفکی ترافیک باشد. در امریکا، دولت اباما، به هدف داشتن یک میلیون وسیله نقلیه تا 2015 رسیده است. زیر ساخت های لازم از جمله ایستگاه و قطب های شارژ در تعدادی از کشور های جهان توسعه یافته است.
با این حال، با افزایش تعداد وسایل نقلیه الکترونیکی، بار های غیر قابل پیش بینی و سنگین ناشی از شارژ می تواند موجب بروز مشکلاتی برای سیستم برق نظیر بار های حرارتی شود.
برای استفاده از راهبردناوبری گه محل ایستگاه های شارز را در نظر می گیرد، یک سیستم جامع که ترکیبی از داده های شبکه قدرت و داده های ترافیکی است لازم می باشد. داده های شبکه توان را می توان از مرکز کنترل شبکه بدست اورد و داده های ترافیک را می توان از سیستم حمل و نقل یکپارچه کسب کرد.
معرفی مختصر ITS
یک ITS سیستم مدیریت حمل و نقل می باشد که هدف آن کاهش ترافیک با بهینه سازی مسیر یابی وسایل نقلیه است. این سیستم ترکیبی از اطلاعات پیشرفته، ارتباط داده ها، سنسور های الکترونیکی و فناوری های کنترل الکترونیک می باشد. امروزه بسیاری از کشور ها این فناوری را توسعه داده اند از جمله چین و امریکا.
کاربرد فناوری های ITS بسیار بالاست طوری که سیستم ناوبری حمل و نقل مهم ترین آن هاست. در سالهاي اخير، جوامع پيشرفته با بهره گيري از امکاناتی که امروزه بعنوان ره آوردهای فناوري اطلاعات (IT) شناخته ميشوند، با ايجاد سيستمهاي هوشمند حمل و نقل ( ITS ) يك زيرساخت مناسب جهت دستيابي متخصصين ترافيك به فناوري هاي مناسب در ‌برنامه ريزي ، هدايت و كنترل ترافيك را فراهم آورده‌اند. كه با فرض مثبت بودن اين پيشرفتها و وضعيت كنوني 16سيستم اصلي و بيش از 160خدمت از ITS تامين گرديده است.
در همين راستا ، دستيابي به اهداف برنامه ريزان حمل و نقل كه همواره افزايش ايمني و آرامش در سفر، كاهش هزينه و اثرات نامطلوب زيست محيطي ، ‌كاهش مصرف انرژي و تأخيرهاي ناخواسته در طول سفر و در نهايت جلب رضايت مسافرين و روانسازي جريان ترافيك و حمل و نقل ميباشد را به دنبال خواهند داشت.

حمل و نقل و جابجائي كالا و مسافر، بعنوان يكي از اساسي ترين نيازهاي بشر، همواره به عنوان شاخصي مطرح و بسيار مهم در برنامه‌ريزي‌هاي كلان هر جامعه، ‌مورد توجه ويژه قرار گرفته است.
درعصري كه به آن “عصر انفجار اطلاعات” اطلاق مي‌گردد، فناوري اطلاعات(IT) و ارتباطات بعنوان ابزاري كارآمد براي متخصصين رشته هاي گوناگون، موجبات تسهيل و تسريع ارائه خدمات را فراهم نموده است.
در همين راستا، مهندسين حمل و نقل نيز سعي بر آن داشته‌اند تا از فناوري اطلاعات (IT )بعنوان راهكاري مناسب درجهت از ميان برداشتن معضلات اساسي مديريت ترافيك بهره‌ جسته‌ و مشكلات آنرا به حداقل ممكن كاهش دهند. در اين مقاله سعي بر آن است تا اندكي از كاربرد‌هاي IT در حمل و نقل تشريح شود.در سالهاي اخير و در جوامع پيشرفته، مهندسين حمل و نقل همراه با متخصصين رشته هاي مخابرات و ارتباطات – الكترونيك – كامپيوتر و … با بهره جوئي از امکاناتی که امروزه بعنوان ره آوردهای IT شناخته ميشوند، “سيستم‌هاي هوشمند حمل و نقل يا ITS ” را بوجود آورده اند كه زيرساختي مطلوب و مناسب جهت تحقق و دستيابي به اهداف تعيين شده زير را فراهم آورده است.

 

وضعیت هزینه

ویژه با هزینه

دکمه بازگشت به بالا