دانلود پروژه نوآوری استراتژیک
مقاله ورد در مورد نوآوری استراتژیک
برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید :
[purchase_link id=”7682″ style=”button” color=”green” text=”خرید آنلاین و دانلود مقاله”]توضیحات مقاله ای که میخام بخرم :
وبسایت مکاله اقدام به ارائه پروژه ای با فرمت ورد، برای رشته مدیریت، با عنوان نوآوری استراتژیک ، نموده است. برای آشنایی بیشتر با این پروژه میتوانید ابتدا خلاصه آن را از لینک زیر دانلود نموده و پس از حصول اطمینان و با در دست داشتن کارت عابر بانک + رمز دوم (رمز اینترنتی) مقاله را خریداری و بلافاصه دانلود نمایید.
لینک دانلود رایگان بخشی از این مقاله :
برای دانلود رایگان خلاصه مقاله نوآوری استراتژیک ، اینجا کلیک کنید
مشخصات این مقاله :
عنوان: نوآوری استراتژیک
فرمت: ورد (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 16 صفحه(فونت 14)
منابع و ماخذ: دارد
شماره پروژه: 2010
فهرست مطالب :
تعریف استراتژیک
تعريف مدیریت استراتژيك
لزوم استفاده از نوآوري استراتژيك
فرآیند چهار مرحله ای نوآوري استراتژيك
چهار مانع برای اجرا
عناصر کلیدی نوآوری استراتژیک
رویکردهای سنتی رویکرد نوآوری استراتژیک
نتیجه گیری
منابع
بخشی از این مقاله :
تعريف استراتژي :
الف: مفهوم لغوی استراتژی: واژه استراتژی از کلمه یونانی(استراتگوس) Strategos گرفته شده است. استراتگوس یا (استراتژ) به معنای لشکر است. استراتگوس به معنی فرماندهی ارتش هم به کار می رفت. بطور مثال، ارتش یونان باستان که از گروههای کوچک سربازانِ متعلق به خاندانهای یونانی تشکیل شده بود، توسط افرادی به نام «استراتگوس» فرماندهی می شد. علاوه بر این، معانی زیر نیز برای استراتژی مطرح شده است : فن اداره جنگ، فن فرماندهی، فن جنگ و طرح نقشه برای جنگ. ب: مفهوم اصطلاحی استراتژی: استراتژی در معنای اصطلاحی جدید به این صورت تعریف میشود:
فن و علم توسعه و به کارگیری قدرت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی ملت، هنگام جنگ و صلح، به منظور تأمین حداکثر پشتیبانی از سیاستهای ملی و افزایش احتمال دستیابی به نتایج مطلوب برای کسب حداکثر پیروزی و حداقل شکست. هرگاه قدرت سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی، در جهت دستیابی به اهداف نظامی یک ملت به کار رود، استراتژی نظامی نامیده میشود به همین ترتیب برای هر یک از ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیز می توان یک تعریف از استراتژی ارائه داد. استراتژی در معنای قدیمی خود به مفهوم به کارگیری همه امکانات کشور برای دست یافتن به هدفهای نظامی بود، اما به تدریج استراتژی از بعد نظامی محض، فاصله گرفت و در حال حاضر اهداف نظامی، بخشی از اهداف ملی یک کشور را تشکیل میدهد.
تعريف مدیریت استراتژيك :
هنر و علم تدوین ،اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چند گانه که سازمان را قادر می سازد به هدفهای بلند مدت خود دست یابد.
تعريف نوآوري استراتژيك :
1- توانا ساختن یک شرکت برای ایجاد فضای صنعتی جدید و تسهیل خلق بازارهای جدید (هامل و پراهالد 1989 )
2- مارکیدز نوآوری استراتژیک را به منزله یک روش کاملاً متفاوت رقابت در یک صنعت می داند که از طریق شکستن قوانین بازی و اندیشیدن به روش های جدید پدیدار می شود. یک عنصر اصلی از نظر او عبارت است از: “مفهوم سازی مجدد آنچه کسب و کار در مورد آن است و اینکه کدام روش منجر به راه متفاوت بازی کردن مسابقه به طور صحیح در صنعت می شود. (2000)
3- مطابق نظر گاوین دارجن و تریمبل نوآوری استراتژیک انحراف خلاق از اقدمات قدیمی در حداقل یکی از سه حوزه زیر است: طراحی معماری زنجیره ارزش، مفهوم سازی مجدد منتقل شده به مشتری یا تعریف مشتریان بالقوه.
توجه :
این مقاله به صورت کامل و با فرمت ورد (با قابلیت ویرایش) آماده خرید اینترنتی و دانلود آنی میباشد.
[purchase_link id=”7682″ style=”button” color=”green” text=”خرید آنلاین و دانلود مقاله”]