دانلود مقاله حل مشکل خواندن دانش آموز پایه ششم ابتدایی

ریال480.000

این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “حل مشکل خواندن دانش آموز پایه ششم ابتدایی” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.

 

مشخصات مقاله
عنوان مقاله چگونه توانستم مشکل خواندن فاطمه (دانش آموزش پایه ششم ابتدایی) را برطرف کنم؟
فرمت مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF)
تعداد صفحات مقاله 18 صفحه
سایز متن مقاله 14
فونت متن مقاله بی نازنین
رشته های مرتبط با این مقاله علوم تربیتی – مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله آموزش ابتدایی – تکنولوژی آموزشی – تحقیقات آموزشی – برنامه ریزی درسی
موضوعات مدرسه – دانش آموز
منبع و رفرنس دارد
کد محصول w2102
حجم فایل ۱ Mb
وضعیت آماده خرید و دانلود

 

فهرست مطالب مقاله
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
توصیف وضعیت موجود
اختلال یادگیری خواندن(تعریف و عوامل ایجاد آن)
گردآوری اطلاعات( شواهد1)
تجزیه و تحلیل اطلاعات
ارائه راهکار
اجرا
گردآوری اطلاعات (شواهد2)
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع

 

بخشی از متن مقاله

چکیده

پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل ضعف خواندن فاطمه دانش آموز پایه ششم ابتدایی و همچنین بهبود این مهارت در وی انجام شده است. روش پژوهش به شیوه ی اقدام پژوهی است. گردآوری اطلاعات از طریق مشاهده،مصاحبه، ارجاع به روانشناس، استفاده از نظر صاحبنظران و مطالعه منابع علمی مربوطه صورت پذیرفته است.
در سال تحصیلی 98-97پس از تشخیص مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز و بررسی علل احتمالی ایجاد این مشکل ، با استفاده از راهکارهایی از قبیل برگزاری جلسات مشاوره با خانواده، تشویق وی به فعالیت در گروه، روش درمانی چند حسی(فرنالد)، استفاده از روش های درمانی دکتر تبریزی با اتکا به کتاب (101 روش برای درمان اختلال یادگیری) ، جدول کلمات، تقویت توانایی شنیداری و دیداری با بازی های حرکتی و… به حل مشکل وی پرداخته شد. در پایان نتایجی ازجمله: ارتقا وضعیت تحصیلی دانش آموز از سطح “نیاز به تلاش بیشتر” به سطح” قابل قبول” ، افزایش اعتماد به نفس وی، علاقه به کتاب خوانی، علاقه به مشارکت در فعالیت های کلاسی و مدرسه، بهبود وضعیت دیکته نویسی و در نهایت پیشرفت وی در خواندن حاصل گردید.

 

وضعیت هزینه

ویژه با هزینه

دکمه بازگشت به بالا