این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “مدیریت آموزشی نوین در مدارس ابتدایی تهران” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.
دانلود مقاله مدیریت آموزشی نوین در مدارس ابتدایی تهران
ریال710.000
مشخصات مقاله | |
عنوان مقاله | مدیریت آموزشی نوین در مدارس ابتدایی تهران |
فرمت مقاله | ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF) |
تعداد صفحات مقاله | 41 صفحه |
سایز متن مقاله | 14 |
فونت متن مقاله | بی نازنین |
رشته های مرتبط با این مقاله | مدیریت – علوم تربیتی |
گرایش های مرتبط با این مقاله | آموزش ابتدایی – تکنولوژی آموزشی – تحقیقات آموزشی – برنامه ریزی درسی |
موضوعات | مدرسه – تهران – کشور ایران |
منبع و رفرنس | دارد |
کد محصول | w2097 |
حجم فایل | 1Mb |
وضعیت | آماده خرید و دانلود |
فهرست مطالب مقاله |
چکیده: تقسیم بندی روش تدریس : مقدمه : روش مدرن آموزشی بر مبنای یادگیری شخصی یادگیری پروژه محور (Project-Based Learning) آموزش مبتنی بر مکان (Place-Based Education) ارزیابی تکوینی و کیفی یادگیری مبتنی بر تولید تاریخچه : تاریخچه روشهای تدریس در آموزش جهان : روش های نوین تدریس : تاکید بر استفاده از روشهای فعال ونوين آموزشی : 1- روش حل مساله : 2- روش بحث گروهی: 3- روش پرسش و پاسخ : مراحل تدریس روش پرسش و پاسخ : 4) روش بارش مغزی ( ذهن انگیزی) : مراحل تدریس روش بارش مغزی : 5- روش تقسیم موضوع به بخش های مختلف ( همیاری ): مراحل تدریس به روش تقسیم موضوع 6)روش طرح کارایی تیم : روش کنفـــــرانس ( گــــرد هم آیی ) روش شاگــــرد ـ استــــادی روش چند حســـی ( مختلط ) روش پـــــروژه ای شیوه تمــــرینی شیـــــوه بحثــــی شیــــوه نمایشــــی شیــــوه آزمایشـــی ( روش اجرا کردن یا یادگیری بوسیله عمل ) شیــــوه گـــــردش علمـــــی استفاده از منابـــــع دیداری و شنیــــداری روش کارگاهـــــــی سمینـــــار مـــرحله مشارکت مرحله درسی کوتاه و فشرده: مرحله فعالیت گروهی و انجام وظایف انفرادی: مرحله مشارکت و جمع بندی: الگوی یادسپاری الگوی رشد عقلی الگوی کاوشگری علمی الـگــــوی تدریس غیـــــر مستقیم الگــــوی آگاهی یابی الگـــــوی دیــــدار در کــــلاس درس ادغام روش ها، بهترین الگوی آموزش ● گفت وگوی درونی ● گفت وگو با دیگر دانش آموزان ● مشاهده ● تجربه عملی ● استفاده از الگوی تجربه و گفت وگو ● توسعه روش های تدریس ● یادگیری استدلالی سه روش از جدید ترین روش های تدریس روش تدریس اول: آموزش فاصلهدار روش تدریس دوم : چهارشنبههای جذاب (انعطافپذیر) روش تدریس سوم: تعامل با دنیای واقعی نتیجه گیری : تشکر : منابع : |
بخشی از متن مقاله |
چکیده: اصولاً زمانی که در مورد مدارس هوشمند بحث میشود، لازم است که در فرایند آموزشی آنها به روش مدرن آموزشی به کار گرفته شود تا دانش آموزان با این سبک جدید سازگار شوند. در مطالب قبل در مورد کارایی مدرسه هوشمند و روش اجرای آن بحث کردیم. اما در مورد این که چه سبکی در آموزش خود به کار بگیرند و تأثیر سبک آموزشی به چه صورت است، نکته خاصی ذکر نشد. این فرایندهای آموزشی هستند که مشخص میکنند دانش آموز با چه مواردی آموزش ببینند و نتیجه آموزش به چه صورت باشد. |
وضعیت هزینه | ویژه با هزینه |
---|