دانلود مقالهانواع سیستم کلاچ در خودرو

  • شناسه محصول : w220
w220
w220-1w220-2
ریال238.000 ریال
وضعیت محصول: موجود
دسته بندی : /
برچسب ها : /
وضعیت هزینه

ویژه با هزینه

 

مشخصات مقاله
عنوان مقاله انواع سیستم کلاچ در خودرو
فرمت مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF)
تعداد صفحات مقاله 26 صفحه
سایز متن مقاله 14
فونت متن مقاله بی نازنین
رشته های مرتبط با این مقاله مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله مکانیک خودرو
موضوعات سیستم کلاچ
منبع و رفرنس دارد
کد محصول w220
حجم فایل 1Mb
وضعیت آماده خرید و دانلود

 

فهرست مطالب مقاله
سیستم کلاچ
کاور کلاچ /کاور کلاچ X tend
دیسک کلاچ به همراه کمک فنر پیچشی
تحریک کلاچ
کلاچ چند دیسکی
دندههای دستی اتوماتیک
چرخ لنگر(فلایویل) جرم دوگانه
کمک فنر پیچش مکانیکی MTD
انتقال قدرت (دنده) لبهی برش
پوسته کلاچ – تکیه گاه انتقال نیرو
کاور کلاچ- X tend با ترمیم (تصحیح) اتوماتیک سایش
دیسک کلاچ با میراکننده پیچشی – آرامش و جزب ارتعاش در خط انتقال قدرت
سیستم تحریک کلاج- فشار تحت کنترل
کلاچ های چند دیسکی- انتقال دهندهی بارهای بسیار زیاد (نهایی)
دندهی دستی اتوماتیک (شده) انتقال دندهی هوشمند
چرخ لنگرهای جرم دو گانه – میرایی ارتعاش چند مرحلهای
میراکنندهی پیچشی مکانیکی MTD میرایی تعدیل یافته
کمپانی
اجزای انتقال نیرو و فنربندی
منابع

 

بخشی از متن مقاله
راحتی، عملکرد، حفاظت محیط زیستی:
اجزا و سیستم‌های انتقال قدرت برای ماشین‌های مسافرتی تقاضاها از عرضه‌کنندگان در بخش اتومبیل سازی به طور چشمگیری در حال تغییر است. به طور فزاینده، از عرضه کنندگان خواسته می‌شود تا اجزا را در سیستم‌های کمپلکس (پیچیده) ادغام کنند – یک عمل در حال توسعه که فقط براساس مشارکت کامل با سازندگان اتومبیل امکان پذیر است. در آینده تقاضا در مورد کاهش مصرف سوخت، خروجی سیستم ، وزن و فضای نصب (استقرار) در کنار آسودگی، امنیت، دینامیک انتقال دهنده‌ی نیرو (گرداننده، پر نیرو) ادامه خواهد یافت. برای رسیدن به این اهداف، راه حل‌های ابداعی و محصولات جدید، ضروری است.
ZF ساکس، مسئولیت این کار را بر عهده گرفته است، و تخصص را در ایجاد راه حل‌هایی قابل درک و سیستم‌های ادغام یافته‌ی انتقال قدرتش ، توضیح می‌دهد . درانجام این کار ZF ساکس، رویکرد سیستم‌ها را در توسعه و ساخت محصولات و تکنولوژی‌های جدید دنبال می‌کند، که پیشرفت‌های واقعی را نشان می‌دهد. این رویکرد به همراه ZF راه حل‌هایی کلی را که پاسخگوی تقاضاهای سیستم‌های کلی می‌باشند، فراهم می‌کند. ZF ساکس، به عنوان متخصص و سازنده‌ی محرک‌های الکتریکی انتقال قدرت می‌تواند ادغام خوبی برای طیف کامل طرح‌های هیبرید انتقال قدرت ایجاد کند و بنابراین راه حل‌های آماده‌ی تولید را که مصرف سوخت و خروجی سیستم را برای اتومبیل‌های آتی کاهش می‌دهد، پیشنهاد می‌کند.
سیستم کلاچ در خودرو
سیستم کامل کلا در کل، از چرخ لنگر یا DMF/MTD، کاور (پوشش) کلاچ، آزاد کننده و محرک کلاچ تشکیل می‌شود. در میان معیارهای متفاوتی که برای تعیین اندازه‌ی کلاچ و ترکیب‌بندی بارگیره استفاده می‌شوند، گشتاور ماکسیمم موتور و انرژی اصطکاک حاصله، با اهمیت هستند. هر چقدر که بارگیره بزرگتر باشد، شعاع اصطکاک کوچکتر خواهد شد. قطر نیز باید تا حد ممکن کوچک باشد، زیرا عمدتاً بر وزن و هزینه‌ی کلاچ اثرگذار است. اما دیسک کلاچ باید آنقدر بزرگ باشد که بارهای حرارتی فرسایش رو را کنترل کند.
کاور کلاچ- X tend با ترمیم (تصحیح) اتوماتیک سایش
اگرچه رویه‌های کلاچ، توسعه ی چشمگیری به لحاظ کیفیت و عمر سرویس داشته‌اند، اما آنها هنوز در معرض سایش نرمال هستند، حتی اگر اتومبیل به دقت کار کند. ضخامت کاهش یافته‌ی رویه به طور قابل ملاحظه‌ای بر نیروهای سیستم کلاج اثر گذار است. بارهای گیره و رهایی افزایش می‌یابد . در نتیجه نیروهای لازم پدال نیز افزایش می‌یابند. X Tend راه حل مناسب برای مقابله با سایش و اثرات منفی مربوط به انتقال نیرو می‌باشد. کاورهای کلاج X Tend برای همه‌ی اتومبیل‌ها با مصرف بالا و بارهای بالای کلاج، مناسب است.
تکنولوژی X TEND ، یعنی کاور کلاج با ترمیم اتوماتیک سایش، سایش رویه را از حرکت فنر دیافراگم جدا می‌کند. مکانسیم ترمیم، دائماً، کاهش ضخامت رویه را ثبت می‌کند و این فاصله را با چرخش یک رینگ تطبیق، به دقت تعدیل می‌کند. مزیت دیگر X Tend‌در طراحی آن می‌باشد: این وسیله ابعاد محوری سیستم کلاج را که برای اصلاح سایش نرمال رویه لازم است را کاهش می‌دهد.

 

ثبت دیدگاه