دانلود مقاله جهت گیری کارمندان و مدیریت دانش در بین کارکنان خط مقدم هتل

ریال700.000

این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “جهت گیری کارمندان و مدیریت دانش در بین کارکنان خط مقدم هتل” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.

 

مشخصات مقاله
عنوان مقاله جهت گیری نظارتی، جهت گیری هدف کارمندان و مدیریت دانش در بین کارکنان خط مقدم هتل ها
فرمت مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF)
تعداد صفحات مقاله 40  صفحه
سایز متن مقاله 14
فونت متن مقاله بی نازنین
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت کسب و کار MBA – مدیریت بازرگانی – بازاریابی – مدیریت دانش – مدیریت صنعتی – مدیریت هتلداری
موضوعات هتل – کارمند
منبع و رفرنس دارد
کد محصول w2091
حجم فایل 1 Mb
وضعیت آماده خرید و دانلود

 

فهرست مطالب مقاله
چکیده
کلید واژه ها
1. مقدمه
2. بررسی ادبیات
2.1 مدیریت دانش
2.2. جهت گیری کارمندان
2.3 جهت گیری های نظارتی
جهت گیری نتیجه نهایی
3. چارچوب مفهومی و فرضیه ها
3.1 جهت گیری نظارتی و جهت گیری هدف کارکنان
3.2 جهت گیری هدف کارکنان و مدیریت دانش
3.3 جهت گیری نظارتی ، جهت گیری هدف کارکنان و مدیریت دانش
4. روش
4.1 جمع آوری نمونه و داده
4.2 معیارها
4.3 تحلیل داده ها
5. نتایج
5.1 قابلیت اطمینان و تحلیل روایی
5.2 ارزیابی مدل
5.3 تحلیل مسیر و آزمون فرضیه ها
6. بحث و نتیجه گیری
6.1 پیامدها برای مدیران
6.2 محدودیت ها و زمینه های تحقیق در آینده
6.3 کمک به دانش
قدردانی
پرسشنامه ضمیمه
منابع

 

بخشی از متن مقاله
چکیده
این مطالعه بررسی می کند که چگونه مدیران می توانند با تأثیرگذاری بر جهت گیری های هدف کارمندان از طریق جهت گیری های نظارتی ، مدیریت دانش (KM) را در میان کارکنان هتل های مقدم در سطح فردی افزایش دهند. این مطالعه تأثیر قابل توجهی از جهت گیری های نظارتی بر جهت گیری کارکنان را نشان داد. تأثیر مثبت جهت گیری هدف یادگیری کارکنان بر KM نیز قابل توجه است. با این حال ، تأثیر جهت گیری هدف عملکرد در KM مشخص نیست. همچنین نتایج از تأثیر مثبت غیرمستقیم نتیجه نهایی نظارتی و جهت گیری های توانایی در KM از طریق میانجیگری جهت گیری هدف پشتیبانی می کنند. سهم اصلی این مطالعه شناسایی تأثیر غیرمستقیم جهت گیری نظارت بر مدیریت دانش از طریق واسطه گری جهت گیری هدف کارکنان است. این مطالعه برای اولین بار سه مفهوم جداگانه را که جهت گیری نظارتی ، جهت گیری هدف کارمند و KM در یک مدل واحد است ، پیوند می دهد. علاوه بر این ، مفهوم جهت گیری های نظارتی در ادبیات مهمان نوازی موجود مورد بحث قرار نگرفته است.

 

وضعیت هزینه

غیر ویژه رایگان

دکمه بازگشت به بالا