دانلود مقاله isi درک دانشگاهی از نرم افزار آنلاین تکلیف در آموزش حسابداری


دانلود رایگان مقاله الزویر در مورد درک دانشگاهی از نرم افزار آنلاین تکلیف در آموزش حسابداری (کلیک کنید)


 

توضیحات

وبسایت مکاله اقدام به ارائه پروژه ی ساینس دایرکت با فرمت pdf، از انتشارات الزویر برای رشته حسابداری، و با عنوان درک دانشگاهی از نرم افزار آنلاین تکلیف در آموزش حسابداری ، نموده است. 


مشخصات این مقاله :

عنوان مقاله :

Faculty perceptions of online homework software in accounting education

ترجمه فارسی عنوان :

درک دانشگاهی از نرم افزار آنلاین تکلیف در آموزش حسابداری

سال انتشار : 2014

متعلق به مجله یا ژورنال : ژورنال آموزش حسابداری – Journal of Accounting Education

فرمت: PDF

تعداد صفحات: 21

شماره پروژه: 5036


کلمات کلیدی :

Online Homework Software (OHS), Homework, Survey-based research, Online teaching, Faculty perceptions

نرم افزار تکلیف آنلاین (OHS)، تکلیف ، تحقیقات بر اساس بررسی، آموزش آنلاین، برداشت دانشکده


چکیده  :

Abstract

Emerging technologies are providing a variety of tools for accounting educators. One of these tools is Online Homework Software (OHS). This study collects survey data from accounting faculty in the U.S.A. who were queried as to the utilization and perception of OHS in undergraduate accounting courses. Analysis of the survey data indicated five differences between OHS users and nonusers: (1) years of teaching, (2) number of course sections taught, (3) Accounting AACSB accreditation status, (4) faculty rank, and (5) courses taught by the respondents. Faculty indicated the tool is helpful when teaching in the online format and that OHS saves faculty time by reducing the time spent grading and processing student work. Users of OHS raised concerns about whether and how the tool helps students learn, how the students view the tool, and the cost of OHS. The data reported in this study are relevant to educators who have never used OHS as well as those who are currently using OHS. The data collected is important in promoting concerning OHS usage and developing recommendations for continued improvements in the software.


مقدمه این مقاله :

 Introduction

Teaching accounting in the 21st century requires instructors to have knowledge of the discipline and a large tool box of accessories to inspire, entice, motivate, and assist students with learning.


 توجه :

– این مقاله به صورت کامل و با فرمت پی دی اف آماده خرید اینترنتی و دانلود آنی میباشد.

– سفارش ترجمه این مقاله


دانلود رایگان مقاله الزویر در مورد درک دانشگاهی از نرم افزار آنلاین تکلیف در آموزش حسابداری (کلیک کنید)


 

دیدگاهتان را بنویسید