دانلود مقاله isi شرح قسمت های بازار محصولات و تبانی در محصولات جایگزین
دانلود رایگان مقاله الزویر در مورد شرح قسمت های بازار محصولات و تبانی در محصولات جایگزین (کلیک کنید)
توضیحات :
وبسایت مکاله اقدام به ارائه پروژه ی ساینس دایرکت با فرمت pdf، از انتشارات الزویر برای رشته علوم اقتصادی، و با عنوان شرح قسمت های بازار محصولات و تبانی در محصولات جایگزین، نموده است.
مشخصات این مقاله :
عنوان مقاله :
Product market segmentation and output collusion within substitute products
ترجمه فارسی عنوان :
شرح قسمت های بازار محصولات و تبانی در محصولات جایگزین
سال انتشار : 2015
متعلق به مجله یا ژورنال : مجله اقتصاد و کسب و کار – Journal of Economics and Business
فرمت: PDF
تعداد صفحات: 15
شماره پروژه: 5117
کلمات کلیدی :
Collusion,Differentiated products,Market segmentation,Trigger strategies
تبانی، محصولات متفاوت، تقسیم بندی بازار، استراتژی های متحرک
چکیده :
Abstract
We extend the differentiated product model, first developed byBowley (1924), by relaxing the assumption that each firm producesonly one differentiated product. By doing so, we are able to ana-lyze the potential for collusive market segmentation in a two-stagedecision framework, first in product space and second in output. Wefind that when firms cannot coordinate on output, the required dis-count factor that supports collusive market segmentation is strictlydecreasing in product substitutability and is greater than partialoutput and full collusion. Overall we find that output collusion aloneis easier to sustain than collusive product market segmentation.
مقدمه این مقاله :
Introduction
Product differentiation and market segmentation have long been recognized as important strategicchoices by firms (Smith, 1956). Firms may strategically differentiate their product(s) by brand and/orquality attributes to uniquely position their product(s) with consumers. Market segmentation is thestrategy of choosing which products to produce from a finite set of existing or potential product(s).
توجه :
– این مقاله به صورت کامل و با فرمت پی دی اف آماده خرید اینترنتی و دانلود آنی میباشد.
توضیحات بیشتر در مورد پروژه :
در این مقاله خواهید خواند که برای اولین بار در سال 1924 توسط Bowley مدل محصول متفاوت با فرض بر این که شرکت ها تنها یک مصول متفاوت توسعه دهند، گسترش یافت. به طور کلی ما به این رسیدیم که خروجی تبانی به تنهایی آسان می باشد.
دانلود رایگان مقاله الزویر در مورد شرح قسمت های بازار محصولات و تبانی در محصولات جایگزین (کلیک کنید)