این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “سيستم های انژکتوری در خودرو ها” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.
دانلود مقاله سيستم های انژکتوری در خودرو ها
ریال880.000
مشخصات مقاله | |
عنوان مقاله | سيستم های انژکتوری در خودرو ها |
فرمت مقاله | ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF) |
تعداد صفحات مقاله | 69 صفحه |
سایز متن مقاله | 14 |
فونت متن مقاله | بی نازنین |
رشته های مرتبط با این مقاله | مکانیک |
گرایش های مرتبط با این مقاله | مکانیک خودرو |
موضوعات | خودرو (ماشین) – سیستم سوخت رسانی انژکتوری – سیستم سوخت رسانی خودرو |
منبع و رفرنس | دارد |
کد محصول | w225 |
حجم فایل | 1Mb |
وضعیت | آماده خرید و دانلود |
فهرست مطالب مقاله |
فصل اول مقدمه چرا تزريق سوخت سيستم تزريق سوخت چيست بخش دوم : مروري بر تاريخچه سيستمهاي بنزيني انژكتوري بخش سوم : مزاياي خودروي انژكتوري نسبت به خودروي كاربراتوري كاهش ناگهاني قدرت در سر پيچهاي تند در خودروي كاربراتوري عدم توزيع سوخت يكنواخت در سيلندرها چكيده مزايا و معايب سيستم انژكتوري نسبت به كاربراتوري بخش چهارم : انواع سيستمهاي تزريق سوخت الكترونيكي معرفي و مقدمه انواع پاشش انژكتوري فصل دوم : معرفي سيستمهاي تزريقي سوخت كارخانجات مختلف بخش اول : سيستم تزريق سوخت بوش سيستم توزيع سوخت سيستم تزريق Mono – Jetronic سيستمهاي تزريق سوخت سيستمهاي تزريق سوخت جنرال موتورز سيستم تزريق سوخت در محل دريچه گاز (TBI) سيستم تزريق سوخت چند دهانه اي (MPFI) سيستم تزريق سوخت ديجيتال (OFI) سيستم تزريق سوخت ترتيبي (SFU) سيستم تزريق سوخت مركزي بخش سوم : سيستمهاي تزريق سوخت فورد سيستم تزريق سوخت دهانهاي سيستمهاي تزريق سوخت كرايسلر سيستم تزريق سوخت چند دهانه سيستم تزريق سوخت يك نقطه اي (SPI) بررسي سيستمهاي انژكتوري خودروهاي داخلي شركت خودروسازي ايران خودرو كنيستر(بازياب بخار بنزين) پمپ بنزين برقي موتور مرحلهاي دور آرام ( استپ موتور) پتانسيومتر دريچهگاز(TPS ) سنسور فشار هواي ورودي (MAP ) سنسور دماي هواي ورودي واحد كنترل الكترونيكي (ECU ) چراغ عيب يابي كوئل دوبل رله دوبل رله قطع كن كمپرسور كولر سنسور دور موتور سنسور سرعت خودرو سنسور فشار روغن موتور سوئيچ اينرسي سنسور دماي مايع خنك كننده سنسور اكسيژن پتانسيومتر(تنظيم كننده)CO كاتاليست منابع |
بخشی از متن مقاله |
سيستمهاي زير گروه اين سيستمها از L-Jetronic پيشرفتهتر هستند و تفاوتها بصورت زير است: سيستم تزريق Mono – Jetronic در اين سيستم يك انژكتور وجود دارد كه سوخت مورد نياز هر چهار سيلندر موتور را بصورت متناوب در منيفولد هوا تزريق ميكند و به اين سيستم ها تزريق يك نقطه اي (SPI) تزريق مركزي (CFI) تزريق در دريچه گاز (TBI) ميگويند. در اين سيستم كه به سيستم تزريق يا فشار پايين معروف است يك پمپ الكتريكي كه در باك قرار دارد، سوخت را پس از عبور از فيلتر به انژكتوري كه در بالاي دريچه گاز و روي منيفولد هوا نصب شده ميرساند. و انژكتور با دريافت سيگنال هاي ارسالي از ECU عمل پاشش را انجام ميدهد. در اين سيستم سنسورهايي مانند سنسور دريچه گاز- دماي موتور– هواي ورودي– لامبدا (اكسيژن)- و سوپاپ راه انداز قرار دارد. سيستمهاي تزريق سوخت Motronic 1- سيستم Mono-Motronic (در سیستم انژکتوری در خودرو ) از ويژگيهاي اين سيستم اندازه گيري دقيق موارد زير ميباشد. مقدار پاشش سوخت، تنظيم زاويه پيشرو و جرقه، تغييرات دما، كاهش ميزان سوخت، و نكته مهم اينكه، مقدار زمان جرقه به گاز دادن بوسيله پدال گاز بستگي دارد و عمل تعويض دنده با تغييرات زمان جرقه امكان پذير است. |
وضعیت هزینه | ویژه با هزینه |
---|