این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “انواع سوخت های خودرو” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.
دانلود انواع سوخت های خودرو
ریال940.000
مشخصات مقاله | |
عنوان مقاله | انواع سوخت های خودرو |
فرمت مقاله | ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF) |
تعداد صفحات مقاله | 92صفحه |
سایز متن مقاله | 14 |
فونت متن مقاله | بی نازنین |
رشته های مرتبط با این مقاله | مکانیک |
گرایش های مرتبط با این مقاله | مکانیک خودرو |
موضوعات | سیستم سوخت رسانی خودرو |
منبع و رفرنس | دارد |
کد محصول | w215 |
حجم فایل | 2Mb |
وضعیت | آماده خرید و دانلود |
فهرست مطالب مقاله |
فصل اول سوخت و احتراق مقدمه خواص شيميايی ماده متداولترین عناصر موجود در سوخت نحوه احتراق رفتار شعله در کوره دیگ دقیق ترین روش پیدا کردن ارزش گرمایی سوخت مواد اصلی مورد استفاده به عنوان سوخت: مقدار تقریبی ارزش گرمایی انواع مختلف زغال ها عناصر قابل احتراق موجود در سوخت ها فصل دوم سوخت هیدروژن فصل سوم اتانول به عنوان سوخت فصل چهارم انواع گازها انواع گاز طبيعي موجود مزاياي سي ان جي معايب سي ان جي فصل پنجم سیستم سوخت رسانی خودروهای گازسوز سیستم سوخت رسانی گازی نفتی مایع LPG مخزن گاز مایع رگولاتور یا فشار شکن یا تبخیر کننده: شیر برقی بنزین مخلوط کننده یا میکسر پیچ حداکثر جریان کلید انتخاب سوخت فصل ششم سیستم سوخت رسانی گاز طبیعی مخزن گاز طبیعی فشرده (CNG) سیگنال های ورودی (ECU) سیگنال های خروجی (ECU) فصل هفتم انواع مخزن cng مخازن CNG-I مخازن CNG-II مخازن CNG-III مخازن CNG-IV فصل هشتم جایگاههای سوخت گیری cng سيستم لوله كشي و شيرها نكات قابل توجه در طراحي و نصب جايگاه ها كمپرسورهاي CNG كمپرسور نوع جابجايي مثبت خنك كاري كمپرسورها فصل نهم تاثیر میدان مغناطیسی بر روی سوخت سيستم لوله كشي و شيرها نكات قابل توجه در طراحي و نصب جايگاه ها كمپرسورهاي CNG كمپرسور نوع جابجايي مثبت خنك كاري كمپرسورها اثر ميدان مغناطيسي مزاياي مبدل هاي مغناطيسي تاريخچه ي استفاده از مگنت در صنعت و سوخت تاريخچه ي تحقيقات در ايران نمونه اي از استفاده هاي مبدل هاي مغناطيسي در اروپا امكان استفاده از مگنت ها در رادياتور خودرو نتيجه گيري فصل دهم 20 توصیه مهم برای کاهش مصرف سوخت منابع |
بخشی از متن مقاله |
كمپرسور نوع جابجايي مثبت
رفت و برگشتي: مزايا : معايب : الف- از لحاظ تعداد عملكرد : ب- از لحاظ موقعيت محركه و كمپرسور : در كمپرسور بسته، موتور و كمپرسور درون يك پوسته ي مشترك قرار مي گيرند و هيچ گونه امكان دسترسي به آن ها نيست و به همين علت اين كمپرسورها غير قابل تعمير هستند مانند كمپرسورهاي يخچال هاي خانگي. اجزاي عمده كمپرسورهاي رفت و برگشتي سيلندر، پيستون، شاتون، ميل لنگ و سوپاپ هستند. دريچه ها: تنظيم ميزان باز شدن دريچه ها بر اساس اندازه معيني است كه در طراحي صورت گرفته است. اگر اين فاصله زياد شود كمپرسور به سر و صدا مي افتد و چنان چه اين فاصله كاهش يابد، گاز كافي وارد سيلندر نشده و گاز خروجي نيز به اندازه كافي خارج نمي شود و در نتيجه عملكرد كمپرسور كاهش مي يابد. از آن جا كه دريچه ورودي در دماي پايين كار مي كند كمتر دچار مشكل مي گردد. دريچه خروجي به دليل كار در دماي زياد، مي بايستي دقيقاً تنظيم و آب بندي شود تا در فشار زياد دچار نشتي و اشكالات ديگر نشود. طراحي دريچه هاي ورودي و خروجي بايد به گونه اي باشد كه داراي افت فشار كم و عمر طولاني باشند. سه دسته عمده از دريچه هاي كمپرسورها، دريچه هاي صفحه اي حلقوي، دريچه هاي ماسوره اي و دريچه هاي پوپت مي باشند. دريچه هاي صفحه اي حلقوي از صفحه حلقوي، نشيمنگاه سوپاپ، فنرهاي دريچه و نگهدارنده هاي دريچه تشكيل شده است. نگهدارنده دريچه بالا رفتن، دريچه را محدود مي كند و صفحه حلقوي به وسيله فنرهاي دريچه به نشيمنگاه دريچه محكم مي شود. اين نوع دريچه ها هم به عنوان دريچه خروجي و هم به عنوان دريچه ورودي در كمپرسورهاي داراي سرعت زياد و سرعت كم به كار مي روند. |
وضعیت هزینه | ویژه با هزینه |
---|