این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “عوامل سازمانی و انسانی در پذیرش سیستم های اطلاعاتی در سازمان” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.
دانلود مقاله عوامل سازمانی و انسانی در پذیرش سیستم های اطلاعاتی در سازمان
ریال410.000
مشخصات مقاله | |
عنوان مقاله | بررسی عوامل سازمانی و انسانی در پذیرش سیستم های اطلاعاتی در سازمان |
فرمت مقاله | ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF) |
تعداد صفحات مقاله | 11 صفحه |
سایز متن مقاله | 14 |
فونت متن مقاله | بی نازنین |
رشته های مرتبط با این مقاله | مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله | مدیریت منابع انسانی – مدیریت دولتی – مدیریت فناوری اطلاعات – مدیریت بازرگانی – مدیریت کسب و کار MBA |
موضوعات | سیستم های اطلاعاتی |
منبع و رفرنس | دارد |
کد محصول | w2104 |
حجم فایل | 1Mb |
وضعیت | آماده خرید و دانلود |
فهرست مطالب مقاله |
چکیده مقدمه مدل یک سیستم اطلاعاتی تاثیرات نیروی انسانی و عوامل سازمانی نتیجه گیری منابع و مراجع |
بخشی از متن مقاله |
چکیده همزمان با توسعة سریع فناوری های اطلاعات و ارتباطات، امروزه سیستم های اطلاعاتی از مواردی بشمار می آیند که در رقابت های سازمانی حائز اهمیت می باشند. کیفیت خروجی این سیستم ها نقش مهمی در بهبود عملکرد سازمان دارد. اگرچه توسعة یک فناوری جدید به خودی خود امری حیاتی محسوب می شود اما درک ارزش فناوری و بکارگیری آن نیز دارای اهمیت است [5]. علیرغم تشخیص این موضوع که پذیرش سیستم اطلاعاتی در مدیریت موثر پیشینه ای مهم دارد، اما تحقیقات نسبتاً کمی وجود دارد که این جنبه از پذیرش تکنولوژی را بررسی کرده باشد [1]. چالش اول، بررسی این موضوع است که اساساً چرا و چگونه افراد، سیستمی را می پذیرند یا رد می کنند [5].
مدل یک سیستم اطلاعاتی به دلیل افزایش برنامه های کاربردی، ظهور بی وقفة سرویس ها و ابزارهای جدید، رقابت کنونی سازمان ها، و توسعة اجتناب ناپذیر فناوری، محققین باید پذیرش کاربرد را بررسی نمایند [5]. یک مدل اولیه از پیاده سازی سیستم اطلاعاتی در [1] ارائه شده است که بیانگر این مطلب است که چگونه پیاده سازیِ یک سیستم اطلاعاتی نمی تواند همیشه در یک سطح باقی بماند. در عوض، فرآیند پیاده سازی این سیستم کاری رو به پیشرفت بوده و شش مرحله را شامل می شود: شروع (تعریف اولیه)، اقتباس، سازگاری، پذیرش، روتین سازی و القاء [1]. این ساختار در مفاهیم سرویس های الکترونیکی همانند تجارت الکترونیک، خدمات پرداخت سیار، بانکداری آنلاین، سیستم های اطلاعات پزشکی مهم بوده و همچنین مربوط به مطالعة پویای استفاده از سیستم می باشد [5]. |
وضعیت هزینه | ویژه با هزینه |
---|