دانلود مقاله نحوه نوشتن محتوا برای یک وب سایت در 9 مرحله

ریال520.000

این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “نحوه نوشتن محتوا برای یک وب سایت در 9 مرحله” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.

 

مشخصات مقاله
عنوان مقاله نحوه نوشتن محتوا برای یک وب سایت در 9 مرحله
فرمت مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF)
تعداد صفحات مقاله 22 صفحه
سایز متن مقاله 14
فونت متن مقاله بی نازنین
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت – مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت بازاریابی – مدیریت بازرگانی – مدیریت کسب و کار MBA – مهندسی نرم افزار
موضوعات دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال
منبع و رفرنس دارد
کد محصول w2094
حجم فایل 1Mb
وضعیت آماده خرید و دانلود

 

فهرست مطالب مقاله

پیوندهای سریع: چگونه برای یک وب سایت محتوا می نویسید؟
مرحله 1: هدف از محتوای وب سایت را تعیین کنید
مرحله 2: درباره مخاطب تحقیق کنید؛
چگونه درباره مخاطبان خود تحقیق می کنید؟
مرحله 3: تحقیق درباره وب سایت های رقابتی:
چگونه در مورد رقبا تحقیق می کنید؟
مرحله 4: برنامه ریزی کنید که مطالب در وب سایت شما متناسب باشند:
مرحله 5: محتوای هر صفحه را بنویسید
چگونه بهترین کلمه کلیدی را پیدا می کنید؟
در مورد صفحات محبوب و رقابتی تحقیق کنید.
یک طرح کلی بنویسید و منابع را جمع کنید.
در مرحله بعدی، اولین پیش نویس از کپی صفحه وب خود را ایجاد کنید.
عناوین محتوای وب سایت باید اینگونه باشد:
مرحله 6: عناصر صفحه غیر کپی را اضافه کنید
مرحله 7: ویرایش کنید
مرحله 8: بهینه سازی صفحه برای سئو:
از کلمه کلیدی اصلی به طور طبیعی در کل محتوا استفاده کنید.
از صفحه های دیگر وب سایت خود به صفحه جدید پیوند دهید.
مرحله 9: برنامه ریزی برای به روزرسانی محتوا بعداً:
آزمایش محتوای صفحه وبی A / B را در وب سایت خود در نظر بگیرید:

 

بخشی از متن مقاله
مرحله 2: درباره مخاطب تحقیق کنید؛
به یاد داشته باشید: شما در حال نوشتن برای خوانندگان بشری هستید. مردم! آنچه شما می گویید و چگونه می گویید به موارد زیر بستگی دارد:
• سطح تخصص آنها. اگر انتظار دارید که در کپی وب سایت خود با متخصصان صحبت کنید، شما از زبان متفاوتی از تازه کارها استفاده خواهید کرد تا با آن¬ها صحبت کنید.
• آنچه واقعاً می خواهند بدانند. این در نوشتن محتوای وب سایت موثر است زیرا اگر بتوانید به سوالات آنها بهتر از دیگران پاسخ دهید، شانس بیشتری برای برنده شدن آنها به عنوان مشتری دارید.
• چگونه به صفحه رسیدگی می¬کنند. درک اینکه کاربران شما از کجا آمده اند یا ممکن است در هنگام ورود به صفحه شما به دنبال چه چیزی باشند، می تواند نحوه قرارگیری محتوای شما را راهنمایی کند.
• علایق آنها. دانستن اینکه مخاطبان شما فراتر از صفحه نهایی که ایجاد می کنید به چه چیزی علاقه دارند، می تواند به شما کمک کند تا بدانید چه عناصری را به محتوای وب سایت خود اضافه کنید تا در سایت شما مشغول باشند.

 

وضعیت هزینه

ویژه با هزینه

دکمه بازگشت به بالا