این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “روابط بین اینرسی دانش، یادگیری و نوآوری سازمانی” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.
دانلود مقاله روابط بین اینرسی دانش، یادگیری و نوآوری سازمانی
ریال740.000
مشخصات مقاله | |
عنوان مقاله | روابط بین اینرسی دانش، یادگیری و نوآوری سازمانی |
فرمت مقاله | ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF) |
تعداد صفحات مقاله | 44 صفحه |
سایز متن مقاله | 14 |
فونت متن مقاله | بی نازنین |
رشته های مرتبط با این مقاله | مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله | مدیریت دولتی |
موضوعات | نوآوری سازمانی |
منبع و رفرنس | ندارد |
کد محصول | w2023 |
حجم فایل | 1Mb |
وضعیت | آماده خرید و دانلود |
فهرست مطالب مقاله |
چکیده مقدمه چارچوب نظری مطالعه اینرسی دانش یاد گیری سازمانی نوآوری سازمانی رابطه ی بین یادگیری سازمانی و نواوری سازمانی اثر تعدیل کننده ی نوع سازمان نمونه روش تحقیق ایجاد ساختار اینرسی دانش تعریف عملکردی و معیار های اندازه گیری متغیر های تحقیقاتی ایجاد پرسش نامه انالیز اطمینان پذیری انالیز اعتبار انالیز همبستگی مدل معادله ی ساختاری اثر تعدیل کننده ی نوع سازمان اهمیت و ضرورت تحقیق نتیجه گیری |
بخشی از متن مقاله |
چکیده همانند قدرت و منبع، دانش نیز یکی از دارایی های مهم برای افراد و سازمان ها محسوب می شود.از این رو مدیریت دانش تبدیل به یکی از مسائل مهم در شرکت ها و سازمان ها شده است. با این حال بسیاری از افراد در مواجهه با مشکلات، به دانش پیشین و قبلی خود و نیز تجربه برای حل آن متوسل می شوند. چنین راهبرد حل مسئله ای موسوم به اینرسی دانش است. هدف این مطالعه تبیین ساختار اینرسی دانش و بررسی روابط بین اینرسی دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری است. مدل سازی معادلات ساختاری برای بحث در خصوص درجه تاثیرات هر یک از ساختار ها روی یک دیگر و این که آیا روابط آن ها در انواع سازمان های مختلف متغیر است مورد استفاده قرار می گیرد. یک تحقیق پرسش نامه ای برای جمع اوری داده ها از سازمان های دولتی و نیز شرکت های خصوصی انجام شد. مجموع 485 پاسخ معتبر جمع اوری شد. نتایج ما نشان می دهد که اینرسی دانش شامل اینرسی یادگیری و اینرسی تجربه است. روابط بین این سه متغیر به شرح ذیل است. نخست این که انیرسی دانش تاثیری متعادل کننده روی نواوری سازمانی توسط یادگیری سازمانی اعمال می کند. دوم این که وقتی اعضای شرکت دارای اینرسی یادگیری کم تر و یا بیشتری از اینرسی تجربه دارند ، عملکرد یادگیری سازمانی بهتر خواهد شد. |
وضعیت هزینه | ویژه با هزینه |
---|