دانلود مقاله و پروژه با فرمت ورد

دانلود پروژه اطلاعات حسابداری مدیریت برای فعالیت و فرآیند تصمیم گیری


مقاله ورد در مورد اطلاعات حسابداری مدیریت برای فعالیت و فرآیند تصمیم گیری


برای خرید آنلاین این پروژه کلیک کنید :

 


توضیحات مقاله ای که میخام بخرم 

وبسایت مکاله اقدام به ارائه پروژه ای با فرمت ورد، برای رشته حسابداری، با عنوان اطلاعات حسابداری مدیریت برای فعالیت و فرآیند تصمیم گیری ، نموده است. برای آشنایی بیشتر با این پروژه میتوانید ابتدا خلاصه آن را از لینک زیر دانلود نموده و پس از حصول اطمینان و با در دست داشتن کارت عابر بانک + رمز دوم (رمز اینترنتی) مقاله را خریداری و بلافاصه دانلود نمایید. 


لینک دانلود رایگان بخشی از این مقاله :

برای دانلود رایگان خلاصه مقاله اطلاعات حسابداری مدیریت برای فعالیت و فرآیند تصمیم گیری ، اینجا کلیک کنید


مشخصات این مقاله :

عنوان: اطلاعات حسابداری مدیریت برای فعالیت و فرآیند تصمیم گیری

فرمت: ورد (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:55 صفحه(فونت 14)

منابع و ماخذ: دارد

شماره پروژه: 2011


 عکسی از پروژه : حسابداری مدیریت برای فعالیت


 

 فهرست مطالب :


ارزیابی مفاهیم مالی
هزینه های مربوط برای جایگزینی یک ماشین
خلاصه هزینه های مربوط
فرض مسئولیت برای تصمیمات
عوامل كيفي
هزینه ها و درآمدهای تغیر طرح بندی جدید
خلاصه منافع و مخارج
استانداردهای کیفیت
مفهوم ساخت JIT
سود ناشی از افزایش در فروش
تولید سلولی و کارایی چرخه پردازش
ضروریات

 


بخشی از این مقاله :

ارزیابی مفاهیم مالی
مدیران باید مفاهیم مالی تصمیم گیری را ارزیابی کنند که آن نیازمند سبک سنگین کردن هزینه و درآمد و تفاوتهای آن می باشد . مفاهیم مالی وقتی مهم می باشند که به تصمیماتی مانند طراحی مجدد جریان محصول ، جایگزینی ماشینهای موجود و دریافت خدماتی چون کمک نگهبان و یا استخدام سرایدار رسیدگی کنند . اطلاعات مالی انواع فرمهای بهای تمام شده مبنی بر تصمیمات براساس انواع کارها و فعالیتهای سازمان می باشد ، که ما این حالت را در شرکت عروسک سازی تابور دیدیم .
هزینه های ریخته مربوط نیستند
آیا هزینه ها و درآمدهای خاص که برای تصمیم گیری مربوطند به مفهوم تصمیم گیری و پیشنهادات در دسترس بستگی دارند ؟ مدیران باید فقط بر هزینه ها و درآمدهایی تمرکز کنند که در میان پیشنهادات تصمیم گیری متفاوت می باشند ، آنگاه از بین پیشنهادات متفاوت انتخاب می کنند ، این هزینه ها و درآمدها برای تصمیم گیری مربوط هستند . هزینه های فرصت طبق تعریف هزینه مربوط برای هر تصمیم هستند . هزینه های باقی مانده با وجود پیشنهاد بودن هزینه مربوط برای تصمیم نیستند .
یک دسته از هزینه هایی که اغلب موجب اشتباه برای تصمیم گیرندگان می شوند آنهایی هستند که متحمل شده اند در گذشته یا هزینه های ریخته اند . هزینه های ریخته منابعی هستند که قبلا به وقوع پیوسته اند و در تصمیم گیری برای فعالیت جاری موثر نیستند . بطور کل هزینه ریخته برای فعالیت لازم است و اگر روی داده باشند ،آنها را نمی توان برگشت داد ، چون هزینه های ریخته نمی تواند برای هر پیشنهادی که مدیر انتخاب می کند موثر باشد و آنها برای ارزیابی پیشنهادات مربوط نیستند . یک سوال که از بحث درباره هزینه های ریخته ناشی می شود این است که : آیا همه هزینه های ثابت هزینه ریخته اند و آیا همه هزینه های ریخته هزینه ثابتند؟ هیچ کدام از این دو پاسخ نیست . در تعدادی از مثالها یک هزینه ثابت ممکن است بعد از وقوع فعالیت قابل بازیافت باشد ، یک نمونه بازیگران صحنه نمایش که بازی می کنند و تئاتر را برای شش ماه اجاره می کنند ، اگر بازی در یک هفته شکست بخورد یا بسته شود هزینه اجاره هزینه ریخته نیست ، اگر بازیگران بتوانند تئاتر را برای دریافت پولشان اجاره دهند . همچنین یک تولیدی عروسک که 50000 عدد تولید می کند فقط شامل هزینه های ثابت نیست ، وقتی عروسک ها ساخته می شوند شامل هزینه های متغیر مانند دستمزد و مواد مستقیم نیز می شود . اگر بازار این عروسک ها خراب شود و 30000 عدد در بلند مدت نباشند تولید کننده باید هزینه های متغیر و ثابت را هزینه ریخته و از دست رفته بحساب آورد . این نکته مهم است که تصمیم گیرندگان باید بدقت فکر کنند که کدام یک از هزینه ها ، هزینه ریخته است و کدامیک نیست . بدون این فرض که یک دسته از هزینه ها همیشه از دست رفته اند .
در آینده ما مثالهایی از هزینه های مربوط در زمینه تولید را فراهم می آوریم اما همه اصولی که بیان می کنیم بطور یکسان برای هر تصمیم خدمتی کاربرد ندارند .

 


 توجه :

این مقاله به صورت کامل و با فرمت ورد (با قابلیت ویرایش) آماده خرید اینترنتی و دانلود آنی میباشد.


.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا