دانلود مقاله افزایش کارایی بارگیری ژنراتور توربین گازی در تابستان

ریال1.050.000

این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “افزایش کارایی بارگیری ژنراتور توربین گازی در تابستان” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.

 

مشخصات مقاله
عنوان مقاله افزایش کارایی بارگیری ژنراتور توربین گازی در تابستان
فرمت مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF)
تعداد صفحات مقاله 134 صفحه
سایز متن مقاله 14
فونت متن مقاله بی نازنین
رشته های مرتبط با این مقاله برق
گرایش های مرتبط با این مقاله برق صنعتی – برق قدرت – شبکه های انتقال و توزیع
موضوعات ژنراتور – توربین – توربین گازی
منبع و رفرنس ندارد
کد محصول w95
حجم فایل 7Mb
وضعیت آماده خرید و دانلود

 

فهرست مطالب مقاله
فصل اول:رهنمودهایی برای طراحی و کاربری موتور-ژنراتور
که شامل مباحث زیر می باشد:
-ژنراتور سنکرون
-محرک ژنراتور
-تنظیم ولتاژ
-فرکانس
-هارمونیک ها
-ژنراتورهای القایی
-انواع موتور محرک
-فاکتورهایی در انتخاب سوخت
-گاورنرها
-سیستم های کنترلی و نظارتی
فصل دوم:دلایل گرم شدن ژنراتور
که شامل مباحث زیر است:
-سیستم خنک سازی هیدروژنی
-خنک سازی سیم پیچ های استاتور توسط آب
-سیستم های خنک سازی توسط هوا
-تاثیر پارامترهای گوناگون در طراحی
-تاثیر تغییرات هوای محیط به روی عملکرد سیستم مدار بسته
-تاثیر تغییرات شار جرمی دمنده اضافی
-جمع بندی
فصل سوم:سیستم مه پاش کم فشار جهت افزایش خروجی توربین گازی کم فشار
که شامل مباحث زیر میباشد:
-مقدمه
-شرایط آب و هوایی منطقه
-افشانک ها برای سیستمهای مه پاشی
-پارامترهای ریز سازی
-SET UP نمودن تجهیزات بصورت آزمایشی
-نتایج آزمایشی
-تست های میدانی
-توصیف سیستم خنک کننده مه پاش کم فشار
-بررسی ترمودینامیکی
-نتایج تست میدانی
-نتایج
فصل چهارم:بررسی رفتار دهانة ورودی هوا در توربين‌ های گازی
که شامل مباحث زیر است:
-مقدمه
-تصفیه هوا
-فرسایش
-کثیف شدن یا تشکیل رسوبات در کمپرسور
-فرسایش بخش گرم
-مسدود کردن مسیر خنک کننده ها
-محیط ها
-فیلتر های با راندمان بالا
-فیلتر های خود پاک کن
-مدل فشنگی فیلترهایی که دارای قسمت خود پاک کن نمیباشند
-پری فیلترها
-جداسازهای اینرسی
-حفاظت هوایی
-تجهیزات و بخش های یک فیلتر درونی
-معرفی فیلتراسیون درونی هوا
-فیلتراسیون هوا در محیط های دریایی
-تجهیزات دفع نمک
-سیستم های ضد یخی
-پدیده یخ زدگی
-مشخصات سیستم های حفاظتی
-سیستم های گرمای داخلی
-گرمای داخلی کمپرسور فرعی
-پیشنهادات
-سیستم های خنک کننده داخلی
-نظریه کولر یا خنک کننده تبخیری
-تجهیزات آبی
-آزمایش کاربردی
-سیملوله های خنک کننده دهانه ورودی
-افزایش توان
-خلاصه
فصل پنجم:بررسي سيستم‌هاي خنك‌كننده هوای دهانه ورودي توربین احتراق(CT)
که شامل مباحث زیر است:
-چکیده
-روش خنک کردن با استفاده از مه پاشی
-خنک سازی یخچالی
-خنک سازی پیوسته
-سیستم هایبرید
-پارامترهای طراحی
-بررسی های اقتصادی
-مبدل گرمایی
-سیملوله های خنک کننده و ساختار دهانه ورودی
-سیملوله هایی که دارای خاصیت ضد یخ زدگی هستند
-ذخیره انرژی حرارتی
-خنک ساز تبخیری
-نتیجه

 

بخشی از متن مقاله
سيستم‌هاي خنك‌كننده داخلي
مقدمه:
یک سیستم خنک کننده داخلی یکی از تجهیزات (اپشنهای)مفید توربین گازی برای استفاده و کاربری در مکانهایی است که در ماههای گرم مورد استفاده قرار میگیرند یا در مکانهایی که رطوبت نسبی هوا بطور معمول پایین میباشد. هواي خنك متراكم‌تر مي‌شود و توده هواي بيشتري به ماشين داده شده و میزان فشار بالا مي‌رود، در نتيجه بازده و کارایی توربين افزايش مي‌يابد. اين يك روش پرهزينه برای افزایش ظرفیت ماشین در طی دوره ای میباشد که پیک قدرت به سيستم‌هاي الكتريكي كاربردي اعمال شده است.
دو سيستم عمده براي خنك‌كردن سيستم داخلي وجود دارد اولی و شايد مهم‌ترين سيستم مورد قبول، خنك‌كننده تبخيري است. خنك‌كننده تبخيري با استفاده از بخار آب، باعث كاهش دماي هواي داخلي مي‌شود. ديگر سيستم مطالعاتي چيلر داخلي است. اين سيستم اصولاً يك مبدل گرماست كه با جريان‌يافتن هواي معتدل (معمولا اب خنک شده) و دفع گرما از هواي داخلي باعث كاهش دماي داخلي و افزايش خروجي توربين گازي مي‌شود.
علاوه بر مزاياي اشکار كسب شده از بكارگيري نيروي اضافي، استفاده از خنك‌كننده تبخيري فشار محيطي ماشين را بهبود مي‌بخشد و همچنين افزايش بخار آب در هواي داخلي منجر به كاهش مقدار اكسيدهاي نيتروژن توليد شده در پروسه‌هاي حرارتي مي‌شود و بنابراين خروجي ماشين را كاهش مي‌دهد. …

 

وضعیت هزینه

ویژه با هزینه

دکمه بازگشت به بالا