محتویات سایت

پروژه
پاورپوینت
گزارش کارآموزی
مقاله
پرداخت و دانلود
کسب درآمد
پروژه

پروژه های آماده جهت ارائه در دانشگاه یا مدارس میباشند که فرمت آنها ورد بوده و در صورتی که با نرم افزار محاسبات، شبیه سازی یا نمودارهای آن انجام شده باشد، فایل آن نیز به همراه پروژه موجود است.

پاورپوینت

پاورپوینت ها برای رشته های مختلف در مجموعه دانش راه آماده شده و در دسترس شما قرار گرفته است. تمامی اسلایدهای پاورپوینتها قابلیت ویرایش دارند تا در صورت نیاز برای مثال نام خود را درج نمایید یا بخشی از متن را ویرایش کنید.

گزارش کارآموزی

گزارش های کارآموزی با جزئیات کامل در فایل ورد (docx) برای رشته های مختلف انجام شده اند و آماده دانلود هستند.

مقاله

مقالات سایت دانش راه که اغلب حاوی مطالب علمی و جدید هستند با فرمت ورد و با قابلیت ویرایش کامل آماده دانلود و استفاده میباشند.

پرداخت و دانلود

پرداخت در سایت دانش راه به صورت اینترنتی بوده و بلافاصله بعد از واریز مبلغ شما قادر به دانلود محصول خواهید بود و ایمیل نیز برایتان ارسال خواهد گردید. همچنین در صورتی که در پرداخت آنلاین مشکل دارید می توانید با یکی از راه های ارتباطی سایت، از پشتیبانی دانش راه تقاضای شماره کارت کنید تا بعد از پرداخت مبلغ به صورت کارت به کارت و اطلاع دادن به پشتیبان، محصول را در ایمیل، تلگرام یا واتساپ دریافت نمایید.

 
کسب درآمد

در صورتی که قبلا پروژه ای کار کرده اید و قصد فروش آن را دارید میتوانید از طریق ایمیل، تلگرام یا واتساپ مشخصات پروژه را ارسال نمایید تا بررسی و قیمت گذاری کنیم. فرمت اصلی پروژه میبایستی ورد بوده و اگر با نرم افزار دیگری شبیه سازی یا سایر محاسبات آن انجام شده، فایل های این محاسبات نیز باید ضمیمه شود. جهت اطلاع از قیمت و نحوه فروش پروژه خود به ما و کسب درآمد با ما در ارتباط باشید.

پشتیبانی خرید و اطلاعات تماس با ما

شماره تماس
ایمیل
تلگرام
واتساپ
شماره تماس

کاربران گرامی در صورت بروز مشکل یا نیاز به مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09020283143 

041-42273781

ساعات پاسخگویی: 9 صبح الی 14 ظهر

ایمیل

برای ارتباط از طریق ایمیل لطفا پیام خود را به آدرس ایمیل daneshrah.ir@gmail.com ارسال نمایید.

تلگرام

جهت ارتباط از طریق تلگرام شماره موبایل 09020283143 را ذخیره نموده و در تلگرام پیام دهید. همچنین میتوانید در قسمت جستجوی تلگرام عبارت daneshrah_ir را جستجو کرده و به آیدی دانش راه دسترسی داشته باشید. (@daneshrah_ir)

واتساپ

در صورت تمایل به ارسال پیام از طریق واتساپ شماره موبایل 09020283143 را ذخیره کرده و سپس در واتساپ مخاطب را پیدا کرده و پیام ارسال نمایید.


Envelope


Telegram


Whatsapp

دکمه بازگشت به بالا