این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “هدایت شارژ سریع وسایل نقلیه الکتریکی بر اساس داده های ترافیکی و سیستم های توان بی درنگ” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.
دانلود مقاله هدایت شارژ سریع وسایل نقلیه الکتریکی بر اساس داده های ترافیکی و سیستم های توان بی درنگ
ریال670.000
مشخصات مقاله | |
عنوان مقاله | هدایت شارژ سریع وسایل نقلیه الکتریکی بر اساس داده های ترافیکی و سیستم های توان بی درنگ |
فرمت مقاله | ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF) |
تعداد صفحات مقاله | 37 صفحه |
سایز متن مقاله | 14 |
فونت متن مقاله | بی نازنین |
رشته های مرتبط با این مقاله | مکانیک – برق |
گرایش های مرتبط با این مقاله | مکانیک خودرو – الکترونیک و برق خودرو |
موضوعات | خودرو الکتریکی |
منبع و رفرنس | ندارد |
کد محصول | w2031 |
حجم فایل | 1Mb |
وضعیت | آماده خرید و دانلود |
فهرست مطالب مقاله |
مقدمه معرفی مختصر ITS تعريف ITS 1- معرفي زيرسيستم ها و پروژه هاي ITS رويكرد به ITS از ديدگاه حمل ونقل وترافيك وديدگاه مديريت شهري مروري بر پيش نياز هاي لازم جهت شکل گيري سيستم ITS طرح توپوگرافی تطبيق قدرت خروجی مورد نياز مکانيکی با تنظيم قدرت ورودی الکتريکی مصرف برق وسايل حمل و نقل منابع تغذيه تك فاز منابع تغذيه غير معمول انرژی در سيستمهای توزيع انتقال برق به صورت جريان مستقيم با ولتاژ فشار قوی يکسو سازی برای شارژ نمودن باطری مبدلهای کاهنده فرکانس سيکلوکانورتر |
بخشی از متن مقاله |
در طی سال های اخیر وسایل نقلیه الکتریکی توجه روز افزونی را به خود جلب کرده اند. با این حال شارژ روزانه این و سایل به خصوص شارژ سریع آن ها می تواند بر سیستم های قدرت به خصوص طی ساعات اوج مصرف تاثیر بگذارد و این تاثیر می تواند در مکان های کختلف با تغییر شرایط ترافیکی رخ دهد. برای حل این مسائل، ما اقدام به توصیف راهبرد هدایت تلفیقی با شارژ سریع می کنیم که هر دو شرایط ترافیکی و وضعیت شبکه های قدرت را در نظر می گیرد. این سیستم بر اساس سیستم حمل و نقل هوشمند بوده و دارای چهار ماژول است: مرکز کنترل سیستم توان، مرکز its، ایستگاه های شارژ و پایانه های وسایل نقلیه الکتریکی. PSCC ظرفیت شارژ موجود و ظرفیت شارژ ایستگاه را بر اساس داده های شبکه توان محاسبه کرده و نتایج را به ایستگاه های شارژ ارسال می کند. ایستگاه های شارژ تعیین کننده برنامه های شارژ بوده و بار و توان شارژ را برای وسایل نقلیه اینده براورد کرده و این داده ها را به مرکز ITS انتقال می دهند.بعد از دریافت داده های CPFE، و داده های ترافیک از مرکز ITS پایانه وسایل نقلیه، زمان کل را برای بار یا شارژ در ایستگاه های مختلف براورد می کند که شامل زمان رانندگی، زمان انتظار، و زمان شارژ. رانندگی این نتایج را مشاهده کرده و به ایستگاه شارژ متناظر با حداقل TTC می روند. طراحی مدولار سیستم ناوبری موجب کاهش انتقال داده ها ی شود که در نهایت حافظ امنیت و حریم خصوصی راننده است زیرا آن ها نوع ایستگاه شارژ را انتخاب می کنند و برای ارسال هر گونه داده به سیستم ITS لازم نمی باشند. نتایج شبیه سازی نشان دهنده امکان سنجی و عملی بودن روش پیشنهادی برای شرایط کاری مختلف برای شرایط ترافیک و سیستم توان است. حمل و نقل و جابجائي كالا و مسافر، بعنوان يكي از اساسي ترين نيازهاي بشر، همواره به عنوان شاخصي مطرح و بسيار مهم در برنامهريزيهاي كلان هر جامعه، مورد توجه ويژه قرار گرفته است. |
وضعیت هزینه | ویژه با هزینه |
---|