مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی رایگان

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی علوم و فنون هوایی

تازه ترین مقاله های لاتین ISI رشته علوم و فنون هوایی ترجمه شده به فارسی

دانلود رایگان جدیدترین مقالات انگلیسی ISI علوم و فنون هوایی – کلیک کنید

دانلود مقالات ترجمه شده رشته علوم و فنون هوایی – کلیک کنید  

معرفی رشته علوم و فنون هوایی

فعالیت‌های هوانوردی به علت ماهیت مخاطره‌آمیزشان، حساسیت بالایی دارند؛ در نتیجه دانشجویانی که داوطلب رشته خلبانی هستند، باید علاوه بر موفقیت در آزمون سراسری و کسب رتبه علمی لازم، از سلامت کامل جسمی و روانی، هوش و استعداد تحصیلی بالا و توانایی فراگیری زبان انگلیسی در سطح مطلوب برخوردار باشند. برای مثال یک خلبان باید فردی با هوش باشد؛ زیرا برای یک خلبان هنگام پرواز گاه موارد پیش‌بینی نشده‌ای اتفاق می‌افتد که باید در زمان کوتاه، واکنش سریع و مناسبی نسبت به آن نشان دهد. این واکنش مناسب اصولاً از کسانی انتظار می‌رود که ضریب هوشی بالایی دارند. همچنین تسلّط به زبان انگلیسی در این رشته اهمیت بسیاری دارد؛ برای اینکه عمده آموزش دانشجویان این رشته پس از دروس مقدماتی، به زبان انگلیسی است.

دانلود رایگان جدیدترین مقالات انگلیسی ISI علوم و فنون هوایی – کلیک کنید

دانلود مقالات ترجمه شده رشته علوم و فنون هوایی – کلیک کنید  

Aerospace engineering

Aerospace engineering is the primary field of engineering concerned with the development of aircraft and spacecraft. It has two major and overlapping branches: Aeronautical engineering and Astronautical Engineering. Avionics engineering is similar, but deals with the electronics side of aerospace engineering. Aeronautical engineering was the original term for the field. As flight technology advanced to include craft operating in outer space (astronautics), the broader term “aerospace engineering” has come into common use. Aerospace engineering, particularly the astronautics branch, is often colloquially referred to as “rocket science”.

دانلود رایگان جدیدترین مقالات انگلیسی ISI علوم و فنون هوایی – کلیک کنید

دانلود مقالات ترجمه شده رشته علوم و فنون هوایی – کلیک کنید  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا