دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی علوم تربیتی
تازه ترین مقاله های لاتین ISI رشته علوم تربیتی ترجمه شده به فارسی
دانلود رایگان جدیدترین مقالات انگلیسی ISI علوم تربیتی – کلیک کنید
دانلود مقالات ترجمه شده رشته علوم تربیتی – کلیک کنید
علوم تربیتی
آموزشگری (آموزش شناسی) شاخهای از علوم انسانی است که به موضوع آموزش و پرورش آدمی میپردازد و وجوه بیپایان آن از جمله یادگیری، رشد، به کارگیری و تقویت نیروهای فکری و بدنی و غیره را مورد بررسی قرار میدهد. هر چه که به نوعی به تعلیم و تربیت انسانها مربوط میشود شاخهای از حیطهٔ وسیع علوم تربیتی است، از جمله: برنامهریزی آموزشی، برنامهریزی درسی، روانشناسی یادگیری، فلسفه آموزش و پرورش، تدریس و …
دانلود رایگان جدیدترین مقالات انگلیسی ISI علوم تربیتی – کلیک کنید
دانلود مقالات ترجمه شده رشته علوم تربیتی – کلیک کنید
معرفی رشته علوم تربیتی
فلسفه اصلی این رشته، استفاده از توانایی فارغالتحصیلان آن در آموزش و پرورش و سپس صدا و سیما است. اما در عمل میبینیم که به دلیل تفکر غلط حاکم بر محیطهای فوق، تکنولوژیستهای آموزشی به سختی جذب این مراکز میشوند. البته برخی از فارغالتحصیلان این رشته جذب مدارس غیرانتفاعی شدهاند و با ارائه طرحهای آموزشی برای دورهها و درسهای مختلف، کارآیی مدرسه را بسیار ارتقاء دادهاند.عدهای از فارغالتحصیلان نیز جذب وزارت ارشاد یا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میشوند و بالاخره برخی از فارغالتحصیلان با توجه به تواناییهایی که در طی تحصیل کسب کردهاند، جذب بازار کار آزاد میشوند و به عکاسی آموزشی یا تولید فیلمهای آموزشی میپردازند.
دانلود رایگان جدیدترین مقالات انگلیسی ISI علوم تربیتی – کلیک کنید
دانلود مقالات ترجمه شده رشته علوم تربیتی – کلیک کنید
Pedagogy
Pedagogy or pedagogical is the discipline that deals with the theory and practice of teaching and how these influence student learning.[1][2][3] Pedagogy informs teacher actions, judgments, and teaching strategies by taking into consideration theories of learning, understandings of students and their needs, and the backgrounds and interests of individual students.[4][5] Pedagogy includes how the teacher interacts with students and the social and intellectual environment the teacher seeks to establish.[4][5] Its aims may include furthering liberal education (the general development of human potential) to the narrower specifics of vocational education (the imparting and acquisition of specific skills).
دانلود رایگان جدیدترین مقالات انگلیسی ISI علوم تربیتی – کلیک کنید