دانلود پاورپوینت بررسی خودرو چهار چرخ فرمان پذیر

دانلود پاورپوینت بررسی خودرو چهار چرخ فرمان پذیر

مقاله پاور پوینت در مورد سیستم فرمان خودرو

خودرو های چهار چرخ فرمان پذیر  Four-Wheel Steering Vehicle



توضیحات

وبسایت مکاله اقدام به ارائه پاورپوینت آماده ای برای رشته مکانیک خودرو، با عنوان تحلیل خودروهای چهار چرخ فرمان پذیر، نموده است. برای آشنایی بیشتر با این پروژه میتوانید ابتدا خلاصه آن را از لینک زیر دانلود نموده و پس از حصول اطمینان و با در دست داشتن کارت عابر بانک + رمز دوم (رمز اینترنتی) مقاله را خریداری و بلافاصه دانلود نمایید. 


لینک دانلود رایگان بخشی از این مقاله:

برای دانلود رایگان خلاصه مقاله تحلیل خودروهای چهار چرخ فرمان پذیر، اینجا کلیک کنید


مشخصات این مقاله:

فرمت: پاور پوینت (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 50 (فونت 14)

منابع و ماخذ: ندارد

شماره پروژه: 4000


فهرست مطالب:

مقدمه
مدل ديناميکی خودرو
مدل سینماتیکی خودرو
استفاده از روش کنترل  متغيرهای حالت به منظور دستيابی به پاسخ مطلوب
نتيجه گيری 


بخشی از این مقاله:

 2 پیشنهاد برای الگوریتم های کنترلی خودروهای

1- الگوریتم کنترل مدارباز
هيچ مقدار اندازه گيري شده اي از متغيرهاي خودرو را  فیدبک نمی کند. 2- الگوریتم کنترل مداربسته: اطلاعات اندازه گيري شده مربوط به خودرو، به اضافه ورودي فرمان راننده .براي کنترل عملگرهاي راه انداز چرخ عقب استفاده مي کنند در سيستم مدار بسته ميزان سرعت چرخشي خودرو بر زاويه لغزش جانبي بدنه تأثير نمي گذارد و راننده مي تواند ميزان سرعت چرخشي را به طور دلخواه تغيير دهد بدون اينکه زاويه لغزش جانبي بدنه تغيير کند، در صورتي که در سيستم مدار باز اينطور نيست و به ازاي هر سرعت چرخشي فقط يک زاويه لغزش جانبي داريم (که مقدار آن بستگي به سرعت و مشخصات خودرو دارد). يعني اينکه اين دو حرکت که در خودروي دوچرخ فرمان پذير با هم کوپل بوده اند، در خودروي چهارچرخ فرمان پذير از هم مستقل (decoupled) شده اند.
پیشنهاد Fukui وهمکارانش:

الف) هنگامي که زاويه فرمان به سرعت بپيچد، چرخ هاي عقب بايد در خلاف جهت چرخ هاي جلويي بپيچند و فرمان گيري را سريعتر کنند؛ و
ب) هنگامي که زاويه فرمان به کندي بپيچد، چرخ هاي عقب هم جهت با چرخ هاي جلو بپيچند تا بتوان به پايداري بيشتري در حرکت خودرو دست يافت.

سيستم کنترلي مدار باز براي کاهش اختلاف فاز پاسخ هاي شتاب جانبي و حرکت چرخشي در خودروهاي موتوري، بين فرمان گيري و پاسخ شتاب جانبي و حرکت چرخشي اختلاف زماني وجود دارد (تأخير فاز) وجود دارد و اين تأخير زماني با افزايش سرعت، افزايش مي يابد. اين امر خوشايند راننده نيست و سعي در مينيمم کردن اين تأخير زماني کار مفيدي است.


 عکسی از پروژه:

p4000

ساختمان سیستم چهار چرخ فرمان پذیر در ماشین هوندا – 4WS

 


 توجه:

این مقاله به صورت کامل و با فرمت پاور پوینت (با قابلیت ویرایش) آماده خرید اینترنتی و دانلود آنی میباشد.



برچسب ها

ثبت دیدگاه