دانلود مقاله هوش مصنوعی در بهینه سازی طراحی مسیر حرکت عامل متحرک

ریال300.000

این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “هوش مصنوعی در بهینه سازی طراحی مسیر حرکت عامل متحرک” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.

 

مشخصات مقاله
عنوان مقاله هوش مصنوعی در بهینه سازی طراحی مسیر حرکت عامل متحرک
فرمت مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF)
تعداد صفحات مقاله 9 صفحه
سایز متن مقاله 14
فونت متن مقاله بی نازنین
رشته های مرتبط با این مقاله کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله هوش مصنوعی
موضوعات
منبع و رفرنس ندارد
کد محصول w2050
حجم فایل 1Mb
وضعیت آماده خرید و دانلود

 

فهرست مطالب مقاله
چکیده
1) مقدمه
2) فرمولاسیون مسئله Tsp
1-2: راه حل های متفاوت برای حل Tsp
3) ساختار SOM برای مسئله Tsp
1-3: حل Tsp
2-3: حل Tsp تعدیل شده
3-3: بهینه سازی برای یافتن مسیر بهینه
4) نتیجه گیری ها

 

بخشی از متن مقاله

مقدمه
يکي از فناوريهائي که در سالهاي اخير بسيار مورد توجه محققين قرارگرفته, فنآوري عاملهاي متحرک است. در يک سيستم مبتني بر عامل متحرک, عامل بطور واقعي در شبکه حرکتکرده و با ميزبانهاي مختلفي ارتباط برقرارميکند و پس از انجامدادن مجموعه وظايفي که صاحبش به او محولکرده به خانه برميگردد. فناوري عاملهاي متحرک با وجود مزايائي که دارد, نيازمنديهاي امنيتي بسياري را نيز طلبميکند. اين نيازمنديها را ميتوان به سه دسته تقسيم نمود: امنيت منابع ميزبان در مقابل عاملها, امنيت عامل در مقابل عاملهاي ديگر و امنيت عامل در مقابل ميزبانهاي دور. در جهت برقراري امنيت از نوع اول و دوم راهحلهاي مختلفي پيشنهادشدهاست. مجموعهاي از اين راه حلها در يک سيستم مبتني بر عامل با نام NOMADS پيادهسازي شده و براساس نتايج بدستآمده امنيت کاملي براي منابع و عاملهاي موجود در بستر يک ميزبان فراهمشدهاست. دسته سوم از نيازمنديهاي امنيتي که زمينه کاري اين مقاله است, امنيت عامل را از چهار ديدگاه مورد بررسي قرارميدهد .

چکیده: حل مشکلات و مسائل سخت به هوش محاسباتی نیاز دارد. یکی از مهمترین مسیرها در هوش مصنوعی شامل توسعه الگوریتم های مؤثر هوش محاسباتی مانند الگوریتم های تکاملی و شبکه های عصبی می گردد. سیستم هایی که به طور جداگانه و یا با همدیگر عمل می کنند م ثل روبات های متحرک میتوانند از الگوریتم های هوش محاسباتی برای حل مشکلات متعدد استفاده کنند اما در عمل هوشی را پدید می آورند که هوش سیستم نامیده میشود. Tsp زمینه کاربردی گسترده ای دارد و مشکل شغلی بارزی است. مزایای ماکسیم Tsp و Tsp جمع آوری قیمت، کاربردهای اقتصادی فراوانی دارد. هم چنین Tsp در Raja حمل و نقل 2012 نیز به کار رفت و نیز کاربرد گسترده ای در بهینه سازی طراحی مسیر حرکت عامل متحرک دارد. در این مقاله، این طراحی با استفاده از شبکه های عصبی برای حل Tsp و نتایج حاصل از تحقیقات مربوط به مسیر بهینه میان 2 نقطه در زمینه کار عامل موردبررسی قرار خواهد گرفت. در این مقاله، تعدیل تابع معیار انتخاب مزون برنده نیز ارائه خواهد گردید. در پایان مقاله، نتایج ارزیابی بیان خواهد گردید.

 

وضعیت هزینه

ویژه با هزینه

دکمه بازگشت به بالا