دانلود مقاله انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر

ریال530.000

این محصول یک مقاله به زبان فارسی با عنوان “انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر” بوده و در دو فرمت word و pdf آماده خریداری و دانلود فوری می باشد.

 

مشخصات مقاله
عنوان مقاله انتقال قدرت متغیر مداوم با تسمه و زنجیر
فرمت مقاله ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش (DOCX) و پی دی اف (PDF)
تعداد صفحات مقاله 23 صفحه
سایز متن مقاله 14
فونت متن مقاله بی نازنین
رشته های مرتبط با این مقاله مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله مکانیک خودرو
موضوعات خودرو (ماشین) – خودروسازی
منبع و رفرنس ندارد
کد محصول w2055
حجم فایل 2Mb
وضعیت آماده خرید و دانلود

 

فهرست مطالب مقاله
معرفی
مدل دینامیک تسمه CVT

 

بخشی از متن مقاله
با توجه روزافزون به اقتصاد اجتماعی و زیست محیطی،مصرف انرژی خودرویک عنصر کلیدی در بحث های کنونی در گرم شدن کره زمین شده است. در طول چند دهه گذشته، وسایل نقلیه که بطور فزاینده در مواجهه با کارایی دقیق ، تولید گازهای گلخانه ای و استانداردهای اقتصاد سوخت است توسط نیروهای نظارتی و بازار (به عنوان مثال استاندارد CAFE در ایالات متحده، استانداردهای ACEA در اروپا، سیاست های تجاری تولید گازهای گلخانه ای، و غیره)هدایت می شوند. میزان انتشار دی اکسید کربن (CO2)، گاز گلخانه ای عمده تولید شده توسط بخش حمل و نقل، به همراه سفر، مصرف انرژی، و واردات نفت به طور پیوسته افزایش یافته است.وسایل نقلیه و اقتصاد نقش بسیار مهمی در در تعیین انتشار گازهای گلخانه ای از یک اتومبیل ایفا می کنند.سه راه اساسی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل وجود دارند [1]: (الف) افزایش بهره وری انرژی حمل و نقل وسایل نقلیه، ب) جایگزین کردن منابع انرژی که دارای کربن پایین برای منابع کربن فشرده می باشند (به عنوان مثال استفاده از فن آوری جایگزین سوخت) ، و (ج) کاهش فعالیت های حمل و نقل. با رشد فوق العاده ای در مصرف گرایی و شهرنشینی، حوزه کمی برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای به وجود دارد که از طریق کاهش در مقدار استفاده از وسیله نقلیه صورت می پذیرد. اگر چه انرژی جایگزین فن آوری مانند سلول های سوختی، موتورهای الکتریکی، باتری، انرژی خورشیدی، انرژی باد، و غیره بطور قابل چشمگیری می تواند انتشار گازهای گلخانه ای را پایین بیاورد، آنها هم اکنون با چالش های بزرگی به لحاظ استراتژی های پیاده سازی، زیرساخت ها، هزینه، و قابلیت رانندگی مواجه هستند. [1] از سوی دیگر فرصت تحقیقات قابل توجهی در پالایش فن آوری های موجود موتور و گیربکس موتور نهفته می باشد. تا پاسخگویی به موج اولیه تولید گازهای گلخانه ای قوانین و مقررات باشد در حالی که توسعه فن آوری های سوخت جایگزین ادامه می یابد. به تازگی، سیستم انتقال قدرت به طور مداوم متغیر (CVT) با توجه به پتانسیل انتشار پایین تر و عملکرد بهتر ،مقدار علاقه زیادی در بخش خودرو را برانگیخته است. CVT در حال ظهور فن آوری انتقال خودرو است پیوستگی از نسبت دنده ها بین بیشترین حدد و بالا و پایین بودن با کمترین قطعات متحرک را ارائه می دهد. این امر متعاقبا اقتصاد سوخت و عملکرد شتاب خودرو تقویت می سازد که با اجازه دادن به تطبیق هرچه بهتر از شرایط عملیاتی موتور به متغیر رانندگی حالات فراهم می آید. مروزه، CVTs به شدت در رقابت با گیربکس های اتوماتیک هستند و چند تولید کنندگان وسایل نقلیه مانند هوندا، تویوتا، فورد، نیسان، و غیره، هم اکنون علاقه مند به بهره برداری از مزیت های مختلف از CVT در یک وسیله نقلیه تولید می باشند. انتقال به طور مداوم متغیر فن آوری انتقال قدرت امیدوار کننده برای خودروهای هیبریدی آینده است. با این حال، با وجود مزایای چند پیشنهاد شده توسط یک سیستم CVT، اهداف اقتصاد سوخت بالاتر و عملکرد بهتر به طور قابل توجهی در تولید واقعی وسیله نقلیه شناخته نشده است. به منظور دستیابی به تولید گازهای گلخانه ای کمتر و عملکرد بهتر، گرفتن و درک متقابل پویا مفصل در یک سیستم مهم می باشد تا اینکه کنترل کننده های موثربتوانند طراحی شوند و تا بر خسارات موجود و افزایش اقتصاد سوخت خودرو فائد آیند. انواع بسیاری از CVTs وجود دارد، که هرکدام ویژگی خاص خودشان را دارند برای مثال : CVT کروی [2]، CVT هیدرواستاتیک [3،4]، E-CVT [5،6]، تردل CVT [7-9]، تقسیم قدرت CVT [10-12]، CVT تسمه نقاله، CVT های زنجیره ای، توپ CVT طردل [13]، میلنر CVT [14]، و غیره با این حال، انواع تسمه و زنجیره در میان تمام، در برنامه های صنعت خودرو CVTs شایع ترین استفاده را دارا می باشند. بنابراین کار اخیر پژوهش صنعت ، در زمینه دینامیک و کنترل، تسمه و زنجیره CVTs برای دستیابی به اهداف افزایش یافته مصرف سوخت و عملکرد خودرو افزایش یافته را بازبینی می کند. نظریه های اصلی مدلهای ریاضی چالش دستورالعمل های تحقیق آینده متعاقبا مورد بحث قرار گرفته اند. این مقاله تنها دیدگاه عمیق به مدل سازی پویا سیستم از جمله CVT را ارائه می دهد. اما همچنین استراتژی های فعلی و آینده تحقیقات مورد نیاز برای طراحی کنترل کننده های CVT موثر را ارزیابی می کند. ضرر احتمالی مکانیزم، را شناسایی می کند.رژیم های عامل را مشخص می سازد و مطالعات بهینه سازی طراحی را انجام می دهد. ز آنجا که آن را دشوار است تا گزارش جامع(به عنوان مثال همه فراگیر) از بررسی متون این رشته به سرعت در حال ظهور، ارائه گردد. امیدواریم که مطالب ارائه شده در اینجا حداقل ساختار کاملی داشته باشند و منبع تحقیق خوبی را برای افراد علاقمند به پویایی و کنترل انتقال به طور مداوم متغیر اصطکاک محدود فراهم آورد. نویسندگان صادقانه برای عدم توانایی برای گزارش نتایج کامل عذر خواهی می نمایند.

 

وضعیت هزینه

ویژه با هزینه

دکمه بازگشت به بالا